torsdag 29. januar 2009

Lengre enn kort

Har nettopp vært på nettet og surfet for å finne meg en annen blogg å rakke ned på. Det tok ikke særlig lang tid. Jeg fant Mayas Hobbyblogg om kort, og den kom til kort - så definitivt. Det var faktisk ikke måte på hvordan den ikke strakk til. Alle innleggene var skrevet med overmåte mange utropstegn og omhandlet alt fra takke-kort til gave-kort, et vidt spekter med andre ord. Personlig kan jeg ikke forstå at det er et mange nok kort-kjøpende mennesker på nettet til å kunne rettferdiggjøre tidsbruken på en slik blogg. Men for alt jeg vet kan det godt hende at vi i Norge har kommet så langt med kort. Noen vet tydeligvis å sette "en posjon snus"på det.

Hele handlingen i Mayas blogg dreide seg om at "InkyWings" (et eller annet motivstempelfirma som har stempel på seg for å være rimelig OK) feirer 8 år denne uka. Klikket meg inn på bloggen deres også, men fant ut at jeg ikke hadde noe motiv til å legge ut på en blogge-rund-reise, så jeg returnerte til hobbybloggen. Innlegget til Maya må jeg si var rimelig kort, og jeg forbauser meg over alle skrivefeilene og de lange remsene med utropstegn hun greide å få til. Syns hele innlegget egentlig var litt korttenkt. Men tilbake til innholdet i blogginnlegget så var hele "greia" at pga denne feiringen av 8 årsdagen til InkyWings var det mulig å bli trukket ut til å vinne en pakke (uvisst hva) hver dag denne uka. Jeg ser bare på dette som et dårlig salgstriks og reklamering av stempler med 'grunnlag for å begå en kriminell handling'. Konklusjonen er at jeg har null interesse for kort og stempel.

Jeg kan ikke si at jeg frydet meg like godt over dette innlegget som Steinar gjorde over Knut Jørgen Røed Ødegaards meteorregn, eller hvordan det nå var?!!

Lange Andreas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar